Followers

Photobucket

Friday, March 25, 2011

25.03.2011

this is my friend-->eriko:p
this is my friend--->shiori:)
wow,long time no update:)maybe got 1-week jor..:) Last Sunday,with my school friend go Auckland shopping,Operators under very happy gea:),cause them teach me Japanese,feel really easy..them got ask me teach them Chinese,but them no will arh@.@huhu.~~but Monday jiu school,feel tired+lazy lak..XD.everyday tell mum:mum,i dont want go to school cause lazy:)but also need go school:(and today-->Friday got (PE) mean got sports, The weather is slowly cooling tat teacher also sot gea.rain also sport..>,<i hate school arh~~~~~~~~~


To Dear Ting:             

   how are u lea arh?miss u so much jor,gt miss me marhx?this few day feel how?got moody or unhappy ma?remember want tel me jor..dont put at heart ar,no good d arh~and remember dont do sot thing ar~always miss u o~love u..muackzxx~     

haiz~this few day  like so fan gea?fan u?y couple l,u like no care me anymore?u promise d thing no do it,say every nitez,moring wil xmx me..but me wake up no c anymore msg?can u dont like this?u make me will unhappy/bad mood..evertime me find u sin,can u find me marh?u say will wait me back sabah gea,but every boy also like tat say?but u i duno jor..u look like dont love me?so fan so fan:"(
你能犯第一次,就会有第二次~~如果你还不能反省的话,那你真的没得救了~~不知道你要狠狠地痛过一次你才会知道我们所承受的痛苦,还是没改变到呢??如果是后者我劝你去当和尚吧~~不要再为害人间了~~如果你看到了不要生气,因为我我猜想你应该又犯同样的错了~~所以你才会对我说那些话~~好好反省下吧~~一直说要改的人却一直没行动的你...
当你爱我时,你说爱一个人不需要理由。
为何分手时,你给了我分手的理由呢?
难道就不能为我不找理由吗?
我不温柔、
我脾气不好、
我容易生气、

我容易吃醋、
...我容易心痛、
我容易胡思乱想、

我很任性、
我生气时不想说一个字、
我开心了会一直傻笑、
我受委屈会放在心里、

我在乎了就想被你知道、
我喜欢在伤心的时候听伤心的歌、
我喜欢在开心的时候和在乎的人分享、
我喜欢被在乎、

我喜欢被宠、
我喜欢宠我在乎的人、
我好说话并不代表我好欺负、
我骂你并不代表不喜欢你、

我对你微笑并不代表我对你友善、
我对你生气说明我在乎你、
我爱哭、爱笑、爱闹、不喜欢我就别靠近我、

靠近我就拿出你的真心、不然
不要走进我的世界……</3
 
 

No comments:

Post a Comment